بیانیه بسیج دانشجویی

بسم الله الرحمن الرحیم


بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده علوم تربیتی درمورد رژیم صهیونیستی آل سعود


عربستان سعودی با حمله به یمن و کشتار مردم بی گناه کشور همسایه
خود به مردم منطقه ثابت کرد که بر خلاف ادعای مسلمان و خادم حرمین خواندن خود مسلمان کشی میکنند  و به جای آنکه عامل وحدت بین مسلمانان باشد در خدمت دشمنان اسلام قرار گرفته است.


حمله متجاوزگرانه رژیم صهیونیستی آل سعود به مردم یمن اقدام
تجاوزکارانه آشکار به یک ملت و کشور مستقل است.ملت ایران در کنار ملت یمن هست و خواهد بود امروزه آمریکا ؛ انگلیس ؛فرانسه و نوکرانشان پشت آل سعود؛ داعش و اسرائیل جعلی ایستاده اند تا مقاومت را در هم بشکنند ولی کور خوانده اند و به زودی اثری از اسرلئیلی های سعودی باقی نخواهد ماند.

 

 تجاوز آل سعود اخیر بی شک دست کمی از جنایات رژیم صهیونیستی ندارد یقینا سعودی ها بی ضرر نخواهند ماند مقاومت مردم یمن منجر به بی آبرو شدن آل سعود در منطقه میگرددملت یمن بدانند با مجاهدت در مسیر الهی روزی به خواسته های خود خواهند رسید بدون شک راه رسیدن به پیروزی وحدت است.عربستان سعودی بدون شک با حمایت و پشتیبانی کشورهای غربی دست به این جنایات میزند.

 

کشوری که خود را پناهگاه اسلام معرفی میکند و با همراهی چند کشور دیگر به مردم یمن حمله میکند و این جنایات را انجام میدهد حملات وحشیانه آل سعود به مردم بی دفاع یمن که منجر به کشتار زنان ؛کودکان و... بی دفاع گردیده است و با ممانعت خدمات و کمک های اولیه صورت گرفته است .چرا مدافعان حقوق بشر در مقابل این جنایات سکوت کرده اند تا چه موقع جهان اسلام باید شاهد چنین جنایاتی باشد.


ما بسیجیان  این دانشکده از مردم یمن خواستاریم که با صبر و استقامت 
و با جهاد در برابر متجاوزان  از انقلاب خود دفاع کنند و اعتراض خود را نسبت به سکوت مجامع بین المللی و حامیان حقوق بشر اعلام میداریم که در مقابل این جنایات وحشیانه به طور قاطعانه برخورد کنند و از خداوندمتعال برای مسلمین جهان عزت و سربلندی و نصرت در برابر کافران را خواستاریم.

        بسیج دانشجویی دانشکده علوم تربیتی مرودشت
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:, | 8:22 | نویسنده : محمد رحیمی |